Co dělá skvělou firmu?
17. 8. 2019 | Podnikání | Žádné komentáře
Častokrát si myslíme, že skvělá firma exceluje v některé z oblastí svého podnikání, že jsou to firmy a giganti, kteří jsou inovativní, mají unikátní produkty nebo služby. Není to představa mylná. Abyste mohli učinit z vašeho podnikání něco skvělého, je třeba mít unikátní produkt nebo službu, či alespoň unikátní přístup k již existujícímu produktu či službě, která by vás odlišil od ostatních ve vašem výklenku průmyslu. Také je určitě super mít zvládnutý dosah, zapojení obecenstva, reputaci, všechno, co má co dělat s internetem. Vaše firma je uvedena hned v několika skvělých recenzních časopisech či článcích, je zmiňována a skloňována nejen v zemi vašeho primárního působení, ale také v zahraničí.
TO všechno dokáže z firmy udělat něco jedinečného – tedy něco, o co bude určitě velký zájem. Zvláště pak, pokud se pohybujete v průmyslu, kde je nízká konkurence a vysoká poptávka. To se dnes podaří málokomu, proto mezi sebou jednotlivé podnikatelské subjekty neustále musí soupeřit. Mnohdy se jedná o naprosto identické společnosti, které nabízí i stejné produkty, akorát jiné značky. Dejme tomu, že jsou i srovnatelné velikosti i kvality. Takže co vlastně učiní z jednoho vítěze a ze druhého poraženého?
Správa podnikání. Dvě slova, která jsou sice často skloňována, ne všichni se jimi zabývají tak, jak by měli. Málokdo investuje do opravdu spolehlivého systému, který by mu umožnil lehkou a kvalitní správu podnikání, jako například podnikový informační systém Kit. Častokrát je ale tohle ta osudová chyba. Společnost, která má do puntíku vyřešenou správu společnosti, kdy vrcholný management má veškeré potřebné informace na dosah ruky, ať už je kdekoliv, kdy mohou firmy upravovat nabídku či řešení pro klienta na individuální úrovni – to všechno dělá z firmy skvělou firmu. Jakmile zvládnete tohle, tak překonáte jinak silného konkurenta, jehož správa je na tom tak nějak bídně.